Miért nem kezdted még el az InnoFit-et?

Összegyűjtöttünk 7+1 gyakori tévhitet, melyek visszatarthatnak attól, hogy 30-90 nap alatt profitos vállalkozásod legyen

Keresd ki és olvasd el azt az egyet, ami a legjobban foglalkoztat!

01 – Nincs pénzem belevágni
02 – Nincs időm ezzel foglalkozni
03 – Túl drágák a termékek
04 – Nem tudok eladni
05 – Ez nem az én világom
06 – Ez egy MLM
07 – Nem értek az online marketinghez

01 – Nincs pénzem belevágni

A vállalkozói világban sosem értelmezhető önmagában az a kérdés, hogy mi mennyibe kerül.

Mindig az a kérdés, hogy ahhoz képest, hogy mennyibe kerül, mennyit fog hozni! (A vállalkozók mindig megtérülésben, úgynevezett ROI-ban gondolkodnak.)

Az InnoFit-tel el tudsz indulni akár már 42.000 Ft-tal, de ha a legnagyobb csomagot nézzük, az első feliratkozásodtól számítva 14 napig féláron van, és így kb. százezer forintba kerül.

Ehhez képest ez az üzlet már egy Bronze Manageri szinten (15-25 fővel) is többet hoz havonta, mint ez az összeg – és ha összeadod a hónapokat, akkor így egy év alatt 10-15-szörös megtérülésről beszélünk.

Gold Manager szinten pedig legalább 60-szoros a megtérülés, a hozam!

KÉRDÉS:

Ha lenne egy bank, ami azt ígéri (állami garanciával), hogy ha beteszel hozzájuk 100.000 Ft-ot, akkor az év végén 6 milliót vehetsz ki, akkor lenne rá százezer forintod?

Naná! Ha kellene, kölcsön kérnél, ha kellene, eladnád a nem használt (vagy épp használatban lévő) dolgaidat – és nem százezer forintot tennél be ebbe a bankba, hanem amennyi pénzt csak össze tudsz szedni. Nem igaz?

Tehát akkor lássuk be, hogy nem a pénz önmagában a kérdés, mert amit az ember akar, azt meg tudja oldani.

Valami más lesz az, ami Téged visszatart. Nézzük, mi lehet még!

02 – Nincs időm ezzel foglalkozni

A vállalkozók, amikor az a kérdés merül fel, hogy hová tegyék az idejüket, mindig az ún. “alternatív-költséget” szokták mérlegelni.

Mert egy üzletet nem lehet önmagában vizsgálni, hogy az mennyit hoz (lásd: előző pont), hanem mindig az a kérdés, hogy az egyik tevékenységben vagy a másik tevékenységben térülne meg jobban/gyorsabban a befektetett munka és pénz.

Tehát a kérdést – vállalkozói szemmel – így kell korrekt módon feltenni:

Van-e most valami olyan reális üzleti lehetőség, amit nagyobb megtérüléssel tudnál végezni? (Azaz kisebb időráfordítással több pénzt kivenni belőle.)

Ha tudsz ilyet – nyilván csináld azt. Mindig válaszd a legjobb lehetőséget!

Ha nem tudsz ettől jobbat, akkor csak az a kérdés, hogy az InnoFit mennyi időt igényel naponta, és azt honnan fogod tudni előteremteni.

Ismersz gazdag embereket? Az ijesztő az, hogy nekik is pont 24 órából áll egy napjuk, mint Neked.

Viszont ők nem azért sikeresebbek, mert időben többet dolgoznak, hanem azért, mert olyan pénztermelő rendszereket birtokolnak, melyek termelik számukra a pénzt!

Ilyen lehet egy kiadott ingatlan, egy osztalékfizető részvény, valamilyen befektetés egy cégben, vagy egy leautomatizált vállalkozás, ahová nem kell minden nap bejárniuk…

A nagy pénzt az keresi, aki ilyen rendszereket BIRTOKOL, és nem az, aki megszakad a munkában. Gondolkozz el ezen!

Szóval a kérdés az, hogy vannak-e Neked a neveden ilyen pénztermelő rendszerek (ingatlan, részvény, automata cég) – vagy ha nincs, akkor honnan lesz?

Hogyan fogsz szert tenni egy pénztermelő rendszerre?

Mi a megoldás: kell egy olyan bevált modell, amivel felépíthető egy automata online vállalkozás, ahol van hatástöbbszöröző erő, és amit pár tíz- vagy százezer forinttal úgy el lehet kezdeni, hogy közben nem kell feladnod a mostani bevételi forrásod.

Az InnoFIt és a mögötte lévő üzleti modell, a Fusion Marketing egy ilyen receptet ad Neked. Vizsgáld meg az alternatív-költséget: tudsz olyan reális vállalkozási ötletet, amit ettől kevesebb időből fel tudsz építeni? Az InnoFit-re elég napi 2 óra.

Nézz kevesebb tévét, kelj korábban, adj át másoknak az általad végzett teendőkből – valahogy találd meg ezt a napi két órát, különben soha-semmi-nem-fog-változni-az-életedben!

A valódi kérdés nem az, hogy tudsz-e találni napi 1-2-3 órát erre a tevékenységre, hanem, hogy elhiszed-e, hogy meg fog térülni az ide befektetett munkád, és valóban lesz 30-90 nap múlva egy olyan automata vállalkozásod, ami havonta több százezer forint tiszta profitot termel…

Van egy mondás: Ha 10%-kal többet szeretnél keresni, dolgozz többet. Ha kétszer annyit szeretnél keresni, csinálj valamit teljesen máshogy, mint eddig.

03 – Túl drágák a termékek

Ezt a kérdést nem csak egy, hanem egyenesen két irányból fogjuk megvizsgálni.

1) Az első megközelítés az, hogy valóban tudni kell, hogy ezt a mennyiségű, és főleg minőségi zöldséget-gyümölcsöt és a bennük található hatóanyagokat meg tudjuk-e oldani olcsóbban, hogy bevigyük a szervezetünkbe.

2) A másik kérdés pedig az, hogy az affiliate (ajánlói) partnerek havi kötelező forgalma valóban sok-e, és ezért milyen értéket kapnak.

Kezdjük az elsővel: hozzá lehet-e jutni olcsóbban ezekhez a hatóanyagokhoz, ha mi “vadásszuk” össze őket?

Az InnoFit termékek havi adagja, ha az akciós csomagot választjuk, ami mind a 4 terméket tartalmazza egy család esetén (nyilván testsúlytól és adagolástól függően) olyan 6.000-15.000 Ft-ra jön ki per fő. Ennyit kell az egészségünkre fordítanunk.

Az egyik alternatív megoldás az, hogy (részben) szintetikus vitaminokkal és táplálék-kiegészítőkkel igyekszünk helyettesíteni az InnoFit komplex, magas minőségű szuper-táplálékait.

Nézzük a szempontokat:

  • Egy vitamin, vagy táplálék-kiegészítő is legalább 2-3-4.000 Ft, és az még nem a minőségi kategória.
  • Ha összevásárolunk 4-5 féle terméket, máris többet költöttünk,
  • viszont mivel azok többnyire hatóanyagokra, vagy hatóanyag-csoportokra vannak bontva, egyáltalán nem biztos, hogy olyan komplex módon viszünk be számtalan hatóanyagot, mintha magát a zöldséget-gyümölcsöt fogyasztjuk,
  • ráadásul a kombináció egyáltalán nem biztos, hogy bio-kompatibilis (a szervezetünk számára könnyen feldolgozható),
  • ezért a felszívódás is a töredéke lesz az InnoFit nyálkahártyán át felszívódó termékeihez képest.

Így a végén, saját magunknak “összematekozva” a termékeket sem valószínű, hogy kevesebb pénzből ki tudunk jönni.

A másik alternatíva, ha megvesszük mi a nyers zöldséget és gyümölcsöt – nézzük itt a szempontokat:

  • ilyen kis mennyiségben a minőségi zöldségek és gyümölcsök elég drágák, (menj be bármilyen bio-zöldségeshez),
  • plusz nem feltétlenül lehetünk abban biztosak, hogy vegyszermentes környezetből származnak (egy hipermarketben),
  • de még ha sikerül is magas minőségű alapanyagokhoz hozzájutni, akkor is marad a mindennapos préselés-facsarás-szeletelés (és mosogatás) ami viszont idő és macera.

Ha beleszámoljuk a vásárlásra, mindennapos turmixolásra, mosogatásra szánt időt, akkor már egyáltalán nem biztos, hogy az amúgy is méregdrága, nem igazán ellenőrizhető forrásból származó alapanyagokkal fogunk jobban kijönni.

Jelentsük ki, hogy az egészségünkre költeni kell.

Aki ma nem hajlandó sokat költeni az egészségére, az 40-50 éves korán túl sokat lesz kénytelen költeni a betegségeire!

Az InnoFit termékek fogyasztása – bár valóban nem az olcsó kategóriát képviselik – a tulajdonságukat és minőségüket figyelembe véve még mindig a leggazdaságosabb módja annak, hogy napi fél perc alatt bevigyük az összes hatóanyagot – eredeti formájában – amire a szervezetünknek csak szüksége van.

Második kérdés: A havi kötelező forgalomért mit kapunk cserébe?

Havonta egy minimális összegért forgalmat várunk el mindenkitől. Ez azonban könnyen teljesíthető, így nem kell attól aggódnod, hogy “házalnod” kellene. Ez a havi fogyasztásodnak megfelelő összeg annyi, amennyit amúgy is elköltenél – vagy érdemes lenne elköltened az egészséged érdekében.

Miért várja el a cég a havi kötelező forgalmazást-fogyasztást az affiliate (ajánlói) partnereitől?

Nézzük, miért van ez így, utána pedig azt, mit kapnak a partnerek cserébe:

Mivel az InnoFit többszintes értékesítési modellben működik (akárcsak egy hagyományos kisker-nagyker modell), így teljesen természetes, hogy a nagyker (esetünkben az InnoFit) elvár egy minimális vásárlást a kiskereitől – az affiliate (ajánlói) partnereitől.

Ha egy cég forgalmazási jogot ad egy partnerének, akkor el is várhatja, hogy az adott partner a termékből valamennyit eladjon.

Ez nem egy olyan tétel (min. 26.000 Ft), amit a hagyományos vállalkozói világban lehet tapasztalni.

Ott ha valaki elkezd foglalkozni egy termék márkaképviseletével – pláne, ha területi kizárólagosságot kap – akkor milliós, adott esetben sok tízmilliós forgalmazást is elvárhat tőle az anyacég, különben átadja a jogokat másnak.

Az InnoFit-nél ez a havi forgalmazás nagyjából 1-4 terméket jelent havonta. Ez a mennyiség egy családon belül is könnyen elfogy, így akár úgy is tudod építeni a vállalkozásod, hogy egyetlen közvetlen vásárlód sincs.

Tektintsd úgy, hogy ezt a min. 26.000 Ft-ot be kell fektetni a vállalkozásodba, cserébe rengeteg mindent kapsz. 

  • Folyamatos képzések (online webináriumok és offline képzések),
  • Webiroda használat,
  • Marketing rendszerek használata,
  • Profi marketinges csapat, akik a hirdetések kezelését is átveszik Tőled,
  • Üzleti mentori támogatás.

Jelzem, hogy egy normál vállalkozásban külön-külön 30-40.000 Ft szokott lenni például:

  • a havi banki költségek,
  • a kávé, vegyszer, takarítószerek havi számlája,
  • egy nagyon rossz minőségű könyvelő havi díja,
  • pár munkatárs telefonszámlája,
  • pár szoftver havi bérleti díja.

De ennyiért se alkalmazottat nem találsz, se irodát nem tudsz bérelni – a vállalkozói világban 26  ezer forint aprópénz. (Természetesen tisztában vagyunk vele, hogy egy bérből-fizetésből élő embernek ez abszolút nem aprópénz, ezért is adunk a terméken felül sokszoros értéket cserébe.)

Akárhogy is, amikor egy vállalkozást csinálsz, tudomásul kell venni, hogy ott lesznek havi költségek – és hidd el, nem ekkora összegek szoktak repkedni egy KKV-ban…

Plusz egy opció: 48 helyett 42

Azok számára, akiknek nem okoz  problémát havi szinten 42.000 Ft-ot előteremteni és befektetni a vállalkozásukba, létezik egy B opció: ha megveszed akciósan a négy InnoFit terméket, akkor a teljes ár 48.000 Ft helyett 42.000 ért tudod megvenni és ingyenes szállítással, webiroda használati díj nélkül. Ezzel szintén teljesíteni tudod az aktivitást.

  • Tehát vagy 42.000 Ft értékben veszel / forgalmazol terméket kiszállítási dij nélkül
  • vagy ha csak egyet veszel, a webiroda használati díjjal együtt (ami összesen 26.000 Ft a termékkel együtt) + 1500 Ft kiszállítási díjjal.

Bármelyik megoldás működik tehát, azt pedig garantálni lehet, hogy nem fogsz tudni találni olyan vállalkozást, amit ettől kevesebb havi fenntartási költséggel lehetne üzemeltetni. (egy vállalkozásba minden hónapban be kell fektetni pénzt, mert a “semmiből” sosem lesz “valami”).

Tehát a jó kérdés nem az, miért ilyen drága, hanem, hogy miért ilyen olcsó a havi kötelezettség… A rendszer lényege, hogy sok mikro vállalkozásnak kell közösen finanszíroznia a beruházásokat, az online eszközöket, stb. Így a sok milliós költségek egy partnerre lebontva minimális összeget tesznek ki.  Ez a közösségi vállalkozások legnagyobb ereje! 

04 – Nem tudok eladni

A Fusion Marketing lényege, hogy olyan automata online rendszereket használunk, melyek emberi beavatkozás nélkül generálnak érdeklődőket, terelik őket az értékesítési tölcsérek felé, ott videóprezentációk tájékoztatják őket, majd utánkövető kommunikációt kapnak.

Eddig ez végig automata, a Te időd és munkád nélkül megtörténik (csak a hirdetéseket kell finanszíroznod).

A Te feladatod ott kezdődik, ha valaki “felteszi a kezét” és magától jelentkezik – akár csak kérdése van, akár önmagától, teljesen automatán beregisztrál a csapatodba.

Azaz csupa olyan érdeklődővel vagy új partnerrel kell csak foglalkoznod, akik ők jelentkeztek tehozzád!

Nem kell senkit meggyőznöd, idegeneknek terméket eladnod, vagy akár hideghívásokat csinálnod. Ez a fajta értékesítés már a múlté, itt az ideje automata rendszerekkel dolgozni.

Tudod, a nagy pénzt nem az keresi, aki sokat gürizik, hanem aki pénztermelő rendszereket birtokol…

A hideg piacot (akiket nem ismerünk) az online rendszerek megmozgatják, felmelegítik és érdeklődőket generálnak belőlük. Nekünk már csak velük lesz dolgunk – ahhoz hasonlóan, mint amikor nyit valaki egy boltot és foglalkozik az oda betérő érdeklődőkkel, vevőkkel. (De nem rohangál az utcán, hogy boldog-boldogtalant betereljen a boltjába.)

Itt sokkal inkább marketinges- és vezetői ambíciókra lesz majd szükséged és nem értékesítői képességekre. De jó hír: ezek fejleszthetők!

Minden szükségesre megtanítunk, a mentoraid végig melletted állnak és minden lépésben segítenek. Olyan vállalkozást se nagyon tudsz mondani, ahol ekkora támogatást kapnál bárkitől is úgy, hogy közben nem kell idegeneket, vagy nem-érdeklődőket megszólítani!

05 – Ez nem az én világom

Ez valóban lehet így, hogy nem vagy kimondott vállalkozó-típus.

Igen, vannak azok az emberek, akik alkalmazottként, egy 8-16-ig tartó munkában jobban érzik magukat, mert ott van egy vezető (rosszabb esetben főnök), aki megmondja, mit kell csinálni és kicsi a felelősség.

Ha abszolút alkalmazott-típus vagy, akkor ez a vállalkozás sem lesz Neked való.

Ha viszont egy átmenet vagy a kőkemény, a jég-hátán-is-megélő-dörzsölt-vállalkozó és a ketrec-ajtaját-önként-magára-záró-alkalmazott között, akkor jó eséllyel pont a közösségi vállalkozási modell lesz az, ami az arany középút lesz a számodra:

  • itt ugyanis nincs akkora kockázat és felelősség, mint egy hagyományos vállalkozásban,
  • nem kell semmit Neked kitalálnod: adott a bevált termék, a sokszorosan lepróbált üzleti modell, a pontos lépések, ahogy ezt az üzletet fel lehet építeni,
  • nem vagy egyedül: végig ott állunk melletted, az üzleti mentoraid nem csak segítenek minden lépésben, nem csak megtanítják, amire szükséged van, hanem lépésről lépésre meg is tudják mondani, mit kell csinálnod,
  • és ráadásul biztosra mehetsz: nem kell feladnod a jelenlegi munkahelyed, hiszen napi 2 órával ez a vállalkozás már működtethető (ráadásul az elején vállalkozói igazolványt sem kell kiváltanod, azt ráérsz akkor, amikor számlázod az első jutalékod).

Gyakorlatilag minimális kockázat, magas elérhető profit, bevált üzleti modell, kulcsrakész marketing rendszerek, mentori támogatás – akinek ez nem a világa, az sajnos örök rabszolgamunkára kárhoztatja saját magát. Ugye, Te nem vagy ilyen?

06 – Ez egy MLM

Két oldalról kell megközelítenünk ezt a kérdést – MLM mint tevékenység és MLM mint elszámolási rendszer.

A helyzet ugyanis az, hogy nagyon sok ember szereti az MLM matematikáját, mert értik azt, hogy a benne lévő hatástöbbszöröző tényező miatt (sok ember csinál keveset, többszintes elszámolás) a megkereshető pénznek gyakorlatilag nincs felső határa.

Ugyanakkor nagyon kevés ember szereti, amit az MLM-ben csinálni kell, jelesül:

  • névlistát írni,
  • ismerősöket telefonon felhívni, (vagy a modern korban e-mailben, Messengeren “zaklatni”)
  • termékbemutatókat tartani,
  • tárgyalásokra, megbeszélésekre járni kávézókba,
  • ha elfogy a névlista, akkor kényszerűen ismerkedni,
  • illetve hideghívásokat csinálni.

Ezek azok a tevékenységek, melyektől az MLM-nek rossz híre van, és amit nagyon-nagyon kevesen csinálnak szívből, valóban szívesen és még kevesebben csinálnak jól.

A Fusion Marketingnek köszönhetően a fenti tevékenységek közül egyiket sem kell végezni az InnoFit-ben. Ez az üzlet nem ezektől épül.

  • Névlistát nem írunk – a hideg piacon adunk fel hirdetéseket.
  • Ismerősöket nem hívunk, ellenben a maguktól jelentkező érdeklődőkkel beszélünk,
  • Termékbemutatókat nem tartunk, azt a videók elvégzik helyettünk,
  • Ugyanez a helyzet a megbeszélésekkel – teljesen felesleges mindenféle random emberrel leülni, amíg nem látta a videókat.
  • A “névlistánk” sosem fogyhat el, mert a teljes piacot elérjük az interneten, így nem is kell ismerkedni – élhetünk “normál” emberi életet, ahol nem érezzük a kényszert, hogy mindenkinek beszéljünk az üzletről (mint ahogy egy normál cégvezető sem próbál mindenkit meggyőzni, hogy menjen hozzá vásárolni),
  • és ugyanígy, hideghívásokat sem kell végezni.

Viszont átemeltük az MLM-ből az elszámolási rendszert, melyért oly sokan rajonganak – hiszen sokkal kisebb befektetéssel sokkal magasabb profitot lehet realizálni, mint egy hagyományos vállalkozással.

Úgyhogy a többszintes elszámolási rendszert az InnoFit is alkalmazza, de a tevékenység, amit csinálni kell, köszönő viszonyban sincs azzal, amit mi MLM-nek, vagy network marketingnek ismertünk meg a ’90-es évektől kezdődően.

07 – Nem értek az online marketinghez

Attól függetlenül, hogy az InnoFit által alkalmazott üzleti modell (a Fusion Marketing) online alapokon nyugszik, akkor is érdemes megfontolnod, hogy velünk tartasz, ha ebben nem vagy profi, mondom, miért:

  • a honlapokat nem Neked kell elkészíteni – minden kulcsrakészen vár, ezzel semmi dolgod nem lesz,
  • a hirdetéseket, melyek látogatókat fognak terelni a honlapokra, a központi csapatunk tudja menedzselni helyetted (Neked csak a reklámköltséget kell megfinanszírozni, ami havi pár tízezer forint – és az is csak addig, amíg el nem éred a Team Leader – 5-8 fős – csoportot, mert utána ők jönnek),
  • és ha megtanulnád ezt a szakmát, akkor pedig online és élő képzéseken vehetsz részt (de ez nem kötelező).

Ha tehát nem vagy online marketing nindzsa, de mondjuk értesz az emberekhez, jó vezető szeretnél válni, vagy épp érdekelaz egészséges táplálkozás guruja, azaz van bármi más kötődésed ehhez az ügyhöz, akkor nagy szeretettel várunk a csapatban – mindenben segíteni fogunk!

+01 – Ez az egész túl szép ahhoz, hogy igaz legyen

Aki felületesen találkozik csak az InnoFit-tel és a Fusion Marketinggel, hirtelen azt gondolhatja, hogy itt semmit nem kell csinálni, minden automata, majd a mentorok dolgoznak helyette, özönlenek az érdeklődők és csak be kell regisztrálni, hátradőlni, és pár hónap múlva megnézni a bankszámla-egyenleget…

Egyik kommunikációnkban sem szeretnénk ezt sugallni!

A közösségi vállalkozási modell, bár kétségtelenül sokkal egyszerűbb, mint egy hagyományos vállalkozás, azért csak egy vállalkozás:

  • Ide is kell befektetni időt – napi 2 óra a minimum,
  • Itt is lesz beérési idő – aki gyors, persze akár 1 hónap alatt profitossá teszi az InnoFit vállalkozását, de ahhoz főállásban ezt kell csinálni. Mellékállásban lehet, hogy 3-6 hónap, vagy egy év is lesz, mire meg fogod keresni azt a pénzt, amit most kitűztél a fejedben.
  • Itt is kell pénzt befektetni – persze nem milliókat, hanem pár tíz- vagy százezer forintot, és nem egyben, de azért költség nélkül nem fogod megúszni.
  • Itt is lesznek kudarcok – nem egyenes az út a sikerig (sehol a világban). Lesz fellendülés, lesz visszaesés, lesz holtpont – viszont mindvégig ott állunk melletted és támogatunk, segítünk. (Ha magadnak vállalkozol, ezt nem fogod senkitől megkapni.)
  • És itt is kell dolgozni (Neked) – az érdeklődőkkel beszélni kell, ha nem ránk bízod a hirdetéseket, akkor azokat menedzselned kell, az új regisztrálókat el kell indítanod, őket vezetni kell, csapatot építeni belőlük és mentorálni, motiválni őket.

Ne hagyd magad az álmaid által becsapni: ez is kőkemény munka! Ezért lehet vele sokat keresni…

Sehol nem fogsz találni a világon olyan megoldást, amivel munka nélkül és garantálhatóan sok pénzt lehet keresni. Sehol! Ha ilyet kerestél, zárd be nyugodtan ezt az oldalt. Mi ilyennel nem tudunk szolgálni.

Amivel viszont tudunk:

  • ha hajlandó vagy időt beletenni,
  • ha türelmes vagy és nem akarsz holnapra eredményt,
  • ha van némi kezdőtőkéd, amit be tudsz fektetni,
  • ha hajlandó vagy új dolgokat megtanulni,
  • és ha tudsz fókuszáltan dolgozni 90-180 napot,

akkor tudunk adni egy bevált üzleti modellt és mentori támogatást, amivel ki tudsz építeni egy automata online vállalkozást, ami zsíros profitot termel Neked utána – minden hónapban!

De addig el kell jutni! És mivel az ezermérföldes út is az első lépéssel kezdődik, tedd meg most ezt az első lépést – klikk a gombra:

Ui.: Ha még ettől a kis kockázattól is tartasz adott esetben, amivel ez a vállalkozás jár, akkor ajánlom figyelmedbe annak a kockázatát, amivel az jár, ha csak simán elsétálsz e lehetőség mellett.

Mert sosem az a kérdés, mi van, ha nem működik..?
A jó kérdés ez: Mi van, ha ez az egész tényleg működik?!

Share on facebook
Megosztom ezt a cikket
Legnépszerűbb bejegyzések

5 videó a Fusion Marketingről

Avagy hogyan építs hálózatot az ismerőseid zaklatása nélkül?

Készen állsz, hogy a segítségünkkel felépíts egy online vállalkozást?

  • Mindenre megtanítunk
  • Nem kell milliókat befektetned
  • Nem kell alkalmazottakat felvenned
  • Üzleti mentor segíti a napi munkád
  • Készen adjuk a rendszereket

Jelentkezz most az InnoFit csapatába, és egy felvételi elbeszélgetést követően az üzleti mentorod, ha jóváhagyja a kérelmed, akkor azonnal átadjuk az üzleti know-how-t, leülünk Veled tervezni, és elkezdjük a vállalkozásod felépítését!

Töltsd ki az előregisztrációs űrlapot:

A kattintás után megnyílik a jelentkezési oldal. Az előregisztráció nem kötelez semmire.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com