Egy hajszálon múlik? 4 tipp a gyönyörű hajzuhatagért

Csodasamponok és a különleges hatóanyagok ide vagy oda, az egészséges és szép haj alapfeltétele a helyes táplálkozás. Ha az étkezéseidre nem figyelsz oda, akkor a luxus kenceficék sem lesznek képesek segíteni rajta. Ezért a szép haj felé vezető úton az első lépés mindig az, hogy átgondold, mit eszel.  

Tudjuk, mennyire fontos, hogy szervezetünk vitaminigényét megfelelően kielégítsük, de a napi rohanás közepette hajlamosak vagyunk erről elfeledkezni. Vitaminhiány következtében könnyen megbetegedhetünk, ezt a bőrünk, hajunk állapota is megsínyli. De a tartós vitaminhiány nemcsak esztétikai, hanem akár súlyosabb problémákat is okozhat. Ennek ellenére sokszor csak akkor jut eszünkbe a vitaminok, ásványi anyagok és más fontos tápanyagok pótlása, amikor már jelentkeztek a hiánytünetek.

Milyen problémák állhatnak a hajhullás, a hajszerkezet gyengülése hátterében?

1.    egyoldalú táplálkozásból adódó hiány (cink, vas, szelén, A-, E-, B5- (pantoténsav), B7- (biotin), B9- (folsav), C-vitamin hiánya), 
2.     hormonális problémák (pl. klimax, pajzsmirigyproblémák),
3.    a nem megfelelő, vagy drasztikus fogyókúra,
4.    terhesség miatti nagyobb vitaminszükséglet miatt kialakult hiányállapot,
5.    erős érzelmi stressz,
6.    erős napsugárzás,
7.    bizonyos gyógyszerek (antidepresszánsok, béta-blokkolók, nem szteroid gyulladásgátlók) mellékhatásaként is előfordulhat,
8.    túl sok hajmosás, formázás, vasalgatás, sütögetés,
9.    nagyobb műtétek

Mit tehetsz a hajad szépségéért?

4 könnyen megvalósítható tipp, amitől újra büszke lehetsz a hajadra

1.    Étkezésed egészítsd ki az InnoFit palettájából a Topformmal és a Childdal, mert minden, ami szükséges a haj egészségéért, megtalálható bennük.

2.    Ahhoz, hogy a fent említett hatóanyagok eljuthassanak a hajhagymákhoz, alkalmazz mindennap egy kis fejmasszázst. Ezzel élénkíted a fejbőröd vérkeringését, amitől örömükben ujjongani fognak a hajhagymáid! Nem kell semmi extra dologra gondolnod: az ujjbegyeiddel körkörös, határozott mozdulatokkal haladj végig a hajas fejbőrödön néhányszor. Ha teheted, közben kapcsold ki a gondolataidat, hallgass egy kis kellemes zenét. A stressz önmagában is okozhat hajhullást, így ezzel a benned felhalmozódott stresszt is tudod oldani. 

3.    Ősszel, illetve a téli időszakban különösen figyelj oda a vízfogyasztásodra, hiszen kevésbé érezzük magunkat ilyenkor szomjasnak, márpedig a hidratáltságunk szintén sokat segít a hajunk állapotán.

4.    Használj minél természetesebb sampont, hajformázót, lakkot!

(A zöld színnel jelölt termék nevére kattintva további információt olvashatsz róla, illetve további kattintással a termékek megvásárolhatók.)

Megosztás itt: facebook
Megosztom ezt a cikket
Legnépszerűbb bejegyzések

Ismerd meg a termékeinket!

Tiszta gyümölcs és zöldség.
Sem több, sem kevesebb!

​[Ingyenes email sorozat]

Hogyan tegyél az egészségedért anélkül, hogy napi 5 percnél többet kelljen erre fordítanod?

​A "(T)eszek az egészségemért" INGYENES e-mail ​sorozatban megmutatjuk neked azokat a működő és valós információkat, amivel ezt tényleg meg tudod csinálni.