Az Unió területén egyre több keresést indítanak az emberek online pénzkereset és egészség témában. Mi pedig az InnoFit-tel mindkét témában választ tudunk adni a keresésükre. Ezért a 2 éves magyarországi teszt időszak után a Fusion Marketing üzleti modellt az Európai Unió területén élők számára is elérhetővé tesszük.

Így a Fusion Marketing talán az egyetlen, de bizonyosan a legkönnyebb módja annak, hogy felépíts egy saját nemzetközi vállalkozást.
A Fusion Marketing csapatmunka. Összetartó csapatunkban 1-2 éven belül akár 100-200 fős saját csapatot is felépíthetsz, ha hajlandó vagy befektetni önmagad sikerébe. Azonban nem kell mindent egyedül csinálnod!
Az üzleti modellünk az online marketing zseniális automata vevő- és munkatárs toborzó eszközeire épül. Ez azt jelenti, hogy ezek a rendszerek a nap 24 órájában szállítják a forgalmat a webirodánkba.
Ha még nem ismered a sales funnelek, azaz az értékesítési tölcsérek működését, akkor dióhéjban ez a következőt jelenti: a témánk iránt érdeklődő látogatókat figyelemfelkeltő hirdetésekkel a weboldalainkra tereljük. Ott olyan hasznos tartalmat kínálunk számukra, amiért megéri megadniuk az e-mail címüket, majd ettől kezdve email sorozatunkban további információkat és érveket adunk számukra. Így segítjük őket a vásárlási, vagy a csatlakozási döntésük meghozatalában.
A jó hír számodra az, hogy ezeket a sales funneleket készen megkapod a nyereséges használatukhoz szükséges tudással együtt! Igen, ez nemcsak úgy hangzik, mintha készen kapnál egy online vállalkozást, hanem valóban ez is történik! 🙂
Profi marketinges csapatunk kidolgozza és fejleszti a sales funneleket, mentori csapatunk pedig segít Neked az online képzési programunk gyakorlati elsajátításában, azaz a sales funnelek nyereséges működtetésében. Mindent megteszünk azért, hogy mielőbb hatékonyan tudd működtetni a Fusion Marketing rendszert, hiszen ez mindannyiunk érdeke, a közösségi vállalkozási modell esszenciája.
Milyen értéket kapsz a csatlakozással?
Ha valaki például saját webshopot indít, és a vállalkozása számára szeretne kifejlesztetni csupán egyetlen sales funnelt, az neki alsó hangon 700-800 000 Forintjába kerülne. Persze meg is tanulhatja maga elkészíteni a rendszert, ebben az esetben viszont évekbe kerülhet megszerezni az ehhez szükséges tudást, nem beszélve a fizetős szoftverekről, amelyekkel képes lesz futószalagon szállítani az érdeklődőket. Ekkor azonban végül sokkal többe kerül a tanulásra és a kísérletezésre fordított idő miatt.
Nos, mi a teljes online marketing eszköz arzenált megvásároltuk a Fusion Marketing rendszerek felépítéséhez, és munkára fogva a rendelkezésedre bocsátjuk. Nem túlzás, hogy milliókat és éveket spórolunk meg számodra a rendeléseket kezelő háttér szoftver, weboldal rendszer, webdesign, videós csapat, vágás, grafikus munka, szövegíró, programozó, stb. finanszírozásával és összehangolásával.
Hogy tetszik az a gondolat, hogy a magad hasznára tudod dolgoztatni a rendszereinket, akkor is, amikor alszol, vagy éppen nyaralsz? Ha még mindig nem vagy biztos benne – amin már ezek után csodálkoznék -, akkor jó, ha tudod, hogy az amerikai szilikon völgyben kifejlesztett startup siker-technikát alkalmazzuk a Fusion Marketing rendszerek fejlesztése során.
A szilikon-völgy sikerének titkát alkalmazzuk
Kevesen ismerik ezt a bennfentes módszert, és még kevesebben alkalmazzák. Ráadásul közülük sem mindenki forgatja profin ezt a „kardot”, amelynek a neve: growth hacking. E módszer csak a legelismertebb digitális marketing szakértők kiváltsága.
A digitális, vagy adatvezérelt marketing világában a growth hacking technikával bármilyen helyzetben lévő vállalkozás értékesítése felpörgethető. A módszer a következő lépések folyamatos körforgásából áll:
TESZTELÉS > MÉRÉS > FEJLESZTÉS
Ez azt jelenti, hogy a Fusion Marketing rendszerek fejlesztése során tehát nem feltételezésekre, hanem számokra építünk. A jól teljesítő folyamatokat megtartjuk és tökéletesítjük, a gyengén teljesítőket pedig elhagyjuk, vagy cseréljük. Majd a fejlesztés eredményét újra teszteljük, mérjük, és ez alapján fejlesztünk tovább. Ez a felfelé tartó spirális folyamat garantálja a korát megelőző Fusion Marketing modell sikerét, így a Tiédet is, ha egyéni Partnerként csatlakozol a közösségi vállalkozásunkhoz.
Hogyan csatlakozhatsz hozzánk a Partnerként?
Az automata toborzó rendszereink egyedi kódokkal követik, hogy melyik Partnerünk hirdetésére jelentkezik egy új jelölt, aki így a hirdetést feladó Partnerünk vevője, vagy munkatársa lesz. Mi már csak azokkal az emberekkel beszélünk, akik jelzik nekünk vásárlási, csatlakozási szándékukat. Senkit nem kell meggyőznünk, hiszen az automata, 100% online toborzó rendszerünk megteszi helyettünk az értékesítést. A mi dolgunk a figyelemfelkeltés, és semmi más!
Kinek való a Fusion Marketing?
Olyan személyeket várunk, akik akár az egészségükkel, akár az anyagi életükkel, karrierjükkel kapcsolatban új lehetőségekre nyitottak, és éppen kereső fázisban vannak. Íme néhány élethelyzet, amivel együtt járhat az új lehetőségekre való nyitottság:
- fiatalok, akik nem akarnak 8 órában mások álmaiért robotolni,
- kismamák, akik pici baba mellett szeretnének pénzt keresni, és nem akarnak majd visszamenni a régi munkahelyükre,
- vállalkozók, akik egy ponton megrekedtek a cégükkel, viszont érzik, hogy több van még bennük, vagy több lábon szeretnének állni,
- multinál dolgozók, akiket kizsákmányol a cég, és érzik, hogy kezdenek befásulni.
Bizonyára észrevetted, hogy ők nem online marketingesek. 🙂 Nos, az InnoFit-nél ez nem alapvető követelmény, a Te esetedben sem! (Habár szép előnnyel jár, ha valaki már ért hozzá.) Az online marketinget nálunk lépésről-lépésre megtanulhatod képzési programunk marketing moduljában, és mentorod segítségével sikeresen a gyakorlatba is ültetheted. Ha tehát pezsegsz a vállalkozói ambícióktól, akkor az online marketinget is profin elsajátíthatod nálunk, akár a nulláról is!
A hatástöbbszörözés „varázslata”
Az online marketing automatizált vevőszerző rendszerei hatékonyan és eredményesen működnek a hagyományos vállalkozásokban is. Azonban a vállalkozók napja is csak 24 órából áll, azaz adott mennyiségű munkánál többet, ha megszakad, akkor sem tud elvégezni. Ebben az esetben kiszervezheti a marketing munkát. Ezzel sok időt szabadít fel a vállalkozása fejlesztésére, és látszólag kipipálhatja az online vevőszerzés problematikáját. Hiszen egy ügynökség, vagy egy ügyes marketinges vállalkozó / alkalmazott kezeli az online hirdetéseit.
Tegyük fel, hogy sikeresen és hatékonyan működik vállalkozónk vevőszerző rendszere. Ez azt jelenti, hogy minél több pénzt költ a marketingre, az annál több profitot hoz neki. Azaz – és itt jön a lényeg – a hirdetésekre költhető saját büdzsé mérete jelenti a profit plafonját, még akkor is, ha ezt a profit növekedésével párhuzamosan növelni tudja. Végső soron mindig csak a saját cége büdzséjére számíthat.
A közösségi vállalkozás üzleti modellje viszont azért zseniális, mert a profit nem áll meg az egyén lehetőségeinél! A bizonyos „varázslat” a hatástöbbszörözés intelligens logikája. És nemcsak a hirdetési büdzsét illetően, hanem minden egyéb szempontból is!
Jogosnak tartod, hogy ha Te vagy a kezdeményező, aki megdolgozott egy csapat létrehozásáért, stabilitásáért, összetartásáért, bővüléséért, akkor az egész csapat nyereségéből részesülj? Az igazi hatástöbbszörözés exponenciális, hiszen nemcsak az általad érkező forgalomból részesülsz, hanem abból a forgalomból is, amelyik az általad csatlakozott munkatársad által generált forgalomból származik.
A nyereség többszintű szétosztása nem valami új üzletpolitika, hanem évszázadok óta a mindennapjaink része: A végfelhasználó által kifizetett fogyasztói ár nyeresége az áruházé. Az áruház által kifizetett nagyker ár nyeresége nagykereskedőé, ahonnan az áruház beszerezte a terméket. A gyártó által megadott termelői ár nyeresége a gyártóé. A gyártó is beszerzi a termék előállításához szükséges alapanyagokat, eszközöket, amik árának nyereségét az ő beszerzési forrása tartja meg, és így tovább. Ez a gazdaság szokásos körforgása.
A Fusion Marketing közösségi vállalkozásban ugyanezt a modellt valósítjuk meg, csak nem céges, hanem egyéni szinten. Ettől innovatív ez a modell, hogy az ezt működtető átlagemberek számára képes átlagon felüli jövedelmet biztosítani.
Amiben viszont még ennél is többet nyújt a közösségi vállalkozási modell az az, hogy nem csak a nyereségből részesülhetsz több szinten, hanem a marketing költség és a vállalkozással töltött idő is sokszorozódik! Vagyis a vállalkozásod hirdetési büdzséje annál nagyobb, minél nagyobb a csapatod. Ha ők egyénenként akár csak pár tízezer forintért hirdetnek, az a Te csapatodban összességében egy sok százezres hirdetési büdzsét fog jelenteni, ami mindig nő a csapatod méretével párhuzamosan. Neked személyesen nem kell sem többet költened, sem többet dolgoznod.
Hogyan tudod elősegíteni a csapatod növekedését?
Te vagy a csapatod kulcsa. Minél ügyesebb vagy az online marketingben, és minél ügyesebben tudod átadni ezt a tudást a csapattársaidnak, annál nagyobb eredményt érhettek el együtt. A tudásod átadását profi mentorálás során tudod megvalósítani. Hogy ezt hogyan kell jól csinálni, szintén megtanulhatod a képzési programunkból mentoraid támogatásával, és gyakorlással.
Hogyan indulhatsz el velünk Te is az EU piac meghódítására?
Ma a legtöbb vállalkozás azért nem lép ki nemzetközi piacokra, mert a nyelv nagyon komoly korlátot jelent. Ha anyanyelvi minőségű kommunikáció híján a cég a vevőit nem tudja megnyerni, és kézben tartani, akkor az üzleti potenciált egyszerűen elveszíti.
Ezért először Európában a magyarul beszélő embereket keressük, akiket magyarul tudunk képezni és mentorálni. Ezután a 2. hullámban az angolul beszélőket keressük e globális, közös idegen nyelven. Majd amikor az angol nyelvű munkatársainkat is kiképeztük, akkor a franchise rendszeren keresztül már az aktív részvételünk nélkül is tudunk passzív jövedelemre szert tenni.
Létrehoztunk egy olyan vállalkozási formát, amitől egyszerűbben, nagyobb támogatással, gyorsabban és kisebb kockázattal NEM tudsz nyereséges vállalkozást felállítani.
Döntsd el: szeretnél egy plusz bevételt termelő vállalkozást kiépíteni 90-180 nap alatt? Ha igen, akkor már ma el tudjuk kezdeni!
Az első lépés, hogy add le a jelentkezési igényed, amit az üzleti mentorod fog elbírálni egy telefonos felvételi beszélgetés után. Ez teljesen kötelezettségmentes, és minden olyan kérdésed fel tudod neki tenni, amire még szükséged van a döntéshez.
Kattints a zöld gombra, és nézd meg az izgalmas üzleti koncepciónkat bemutató videósorozatunkat!